sâmbătă, 2 februarie 2013

Increderea se indreapta catre?!!!!!!!!!!!!!

                       

        Cum va fi ,cand va fi?

                Am fost cuminti si ascultatori,ca asa este in firea militarilor;
                Am crezut ca tot ceea ce se promite se va si infaptui;
                Am visat la niste idealuri care sa ne aduca o viata mai buna;
                Am introdus actiuni in justitie pentru revendicarea celor pierdute; 
                Am dat girul politicienilor care ne-au promis ca vor indrepta greselie; 
                 SI CE DACA? CUI AI PASA?
                        Dragi colegi,decapitati sau nu. Nu capitulati

                      Suntem, intoxicati zi de zi cu promisiuni ,vorbe fara CONTINUT,si teorii valabile poate pe lumea cealalta;Va cer sprijinul pentru a milita in continuare pentru idealurile la care SCMD se raporteaza. 
        Nu disperati. Va veni si vremea cand ne vom bucura ca suntem membri ai acestui sindicat.
       Sa avem speranta si incredere.
                    Cu multa vanitate va solicita aportul
                                  presedintele  filialei  Husi
                                                 Ludovic Timpu